Awesome cosplays

Alla bilder till detta collage hittar ni också på min tumblr + en massa andra ^^
 
Jag kan börja med att säga, tänkt vad mycket arbete som går åt till att göra ett collage, spc då bilderna man vill ha ser olika ut till formen xD
 
Idag var det sista skoldagen på länge och imorgon blir det att ha vårfest o sen vidare på studentfest ;)
Kommer dock att få vänta 1 timme på att vårfesten ska börja eftersom jag inte slipper senare ._.
Bajs ska det bli att det ska regna hela dagen men efter det e man friii image elr iaf för en liten tid xD
FAN VAD JAG SKA SPELA O KOLLA ANIME OCH LÄSA MANGA image Kände för att ta fram mina fina kaniner igen för att uttrycka mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback