Skönt men blåsigt väder

Jag har just gjort läxorna på studsmattan som var otroligt skönt ^^ 

Och nu tänkte jag att man kanske skulle ta o uppdatera bloggen lite mera än vad jag har gjort nu på senaste tiden :)
Nu ska jag spela tera, eftersom det går så braaa :D
 
Ipaden var btw. värdelös då den av någon anledning inte kunde "connecta" till internet och det var ju det jag behövde XD
Imorgon åker jag tills stan också o köper något att ha på min kropp tills skolavslutningen och promarker och POCKY!! Sen åker jag till jossa direkt efter åt så bloggningen blir bajs as always o sen så ska jag färga håret också o läsa på prov så det händer mycket i helgen så ni vet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback