A story about a demon

Helluu!! Dagarna går, eller dom skulle väl igentligen kunna gå fortare så det blir helg någongång! 
Idag hade jag min presentation på engelska och well well det skulle ha kunnat gå värre XD Jag har börjat få kläm på kiosk arbetet nu, tog bara en halv vecka hehehe x3 
Jag har börjat skriva på något nytt nu just då jag har en massa i skolan att göra, eller det är väl inte sådär jätte mycket kvar nu men ändå mycket O_O  
I helgen ska det vara en klassfest som jag hade tänkt åka på men vi får nog se hur det blir med den saken, om jag e alldeles för trött på fredagen och om jag slipper dit o därifrån xD Annars blir det att åka till mommo o moffa o fira farsdag :3
 
And I just found this beautiful song ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback