♥ただいま♥

Hellu!! Jag kom igentligen hem igår men vårat internet var avstängd :( 
 
Lanzarote var braa men det fanns alldeles för många slumområden och övergivna köpcentrum och dåligt "utbud" av butiker där för att jag ska vilja åka dit igen O_O Plus var att der var vaaaarmt och folket där var väldigt trevliga och man fick slickepinnar då dom kom med notan på restaurangerna ;) 
 
Jag missade Halloween dock men jag ska ta igen det på helgen, jag köpte lite vit och svart "färg" så nu kan jag go crazy ;) Har galet mycket att göra den här veckan dock, men imorgon får jag en sak över och det är religions provet som jag har övat på i flera timmar idag och gissa om jag e trött!!? xD Well weell jag får hoppas att det går bra i provet ^^
 
En sak som jag måste berätta, elr 2 xD Innan vi ens hade checkat in på hotellet kom det fram en tysk tjej och fangirlade över min AoT väska och tyvärr tog jag inte hennes namn eller någonting :( 
Jag hittade också en handduk med naruto, sasuke,sakura, kakashi, iruka på vid Lanzarote och jag kan bara säga att man hörde mig på flera km's håll xD
jag kan visa bild på den någon dag!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback