Imorgon blir det skola!

Jajjamään imorgon blir det skola för min del och även om jag inte skulle vara i skick för det så måste jag ändå åka dit för jag har prov i historia .-. Men det e inte så jobbiga lektioner iaf, jag har en hälsogranskning sista timmen också så jag missar mycket av den ;) Dock kan det börja blöda så in åt helvete i halsen så jag får va rädd för det hela tiden :O
 
Min dag idag har gått åt till att läsa på prov, se anime, se på FF7 Dirge of cerberus ^^ Jag såg btw. sopbilen idag!!!!! första gången jag har sett den ta våra sopor :DDDDD xDDD
Jag hoppas att jag inte ligger uppe halva natten o läser Koisuru Boukun inatt för det skulle inte va så bra x'D 
 
HAHAH så sant x'D Han påminner mig om Kabuto från naruto på något sätt XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback