Make dreams come true

Jag såg nyss på Free och nu e det bara 1 avsnitt kvaaaaaar ;_;
 
Imorgon var det matte prov dåååå, jag hittade bak i boken bättre förklaringar på allt så det känns väl helt ok for now xD Idag har jag bara haft 1 timme (om man inte räknar med den lilla läsförståelsen jag gjorde) och resten av dagen var det hååål :D Imorgon har jag datateknik och det ser jag framemot ^o^
Idag har jag spelat tera också och färgat kläder ;)
 
bilderna e någon dag gamla men hehhe xD
 
Idag gjorde jag klart mina gulliga små demon horn också, måste bara limma fast dom på några hårspännen :D jag visar nog bild sen!! ^^
På tal om att visa bilder o sånt, jag har ju inte visat väskan ännu :O
Kan ju ta o passa på nu ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback