Tests ._.

Nu har proven tydligen börjat komma igen, nästa veckas onsdag e det historia prov ;_; Men jag har varit duktig och läst i boken då vi har haft läxa ;) Jag har iaf skrivit 3 punkter till provet så det e bättre än inget ^^
Sen har jag också börjat med min visual kei "redovisning" (kom inte på det rätta ordet) :D
 
Idag såg jag på draktränaren 2 som jag har lääängtat :DD Jag vet inte varför jag älskar draktränaren, filmerna e bara för braaa :') Dock var den här sorglig ;_;
 
Det märks att jag inte har fått i mig "mat" sen i måndags, jag känner mig så jäkla trött och kroppen e svag och vill ha vatten hela tiden O_O Jag har pratat med mommo i telefon också, hon hade blivit orolig då hon hade hört om att jag hade opererats :') 
Nu mina vänner ska jag se på anime för det har jag inte hunnit ännu xO xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback