The surgery went okey

Hellu! Ligger just nu i sängen och ser på Capelito xD
 
Operationen igår gick bra, jag hade fått bort det mesta av min nervösitet ^^
Måste påpeka att det kändes nästan lite hemskt att bli nersövd för iaf för mig var det som att jag fick kämpa med att andas tills jag somnade xO
Sen just innan jag vaknade drömde jag att det var helt vitt och alla i naruto stod och log mot :') xD Sen vaknade jag och insåg att jag hade klarat det och låg och grät glädjetårar för att jag var stolt över mig själv ^^ xD
 
Sen drömde jag också en massa konstiga saker då jag sov efter jag hade vaknat upp från narkosen b.la att naruto stod bredvid sängen (sett mycket naruto eller? XDD), att det blixtrade och .... en val som ... dansade x'D
 
Natten var inte så hemsk som jag trodde den skulle vara, vaknade bara upp av att jag hostade som fan och jag vet inte varför :O Sen vaknade jag igen för att jag höll på att pissa på mig och då gjorde halsen ont som faaaaaaaaan ._. Men det var väl säkert p.g.a hostningarna och att jag hade sovit i 6 timmar och slemhinnorna i halsen hade torkat :O
Nu ska jag fundera på vilken film jag ska se tror jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback