Those wings ... I want them too

Screenshot som jag tog då jag såg final fantasy VII crisis core's alla cutscenes så det blev typ som en film ^^ Jag ville ha bilden som bakgrundsbild på datorn, that's why!
 

Jag läste just till historia provet så nu e det bara att läsa 40 sidor på 3 dagar om inte läraren kortar av det som vanligt (jag hoppas han gör det) ^o^ På måndag och tisdag blir det probably ingen skola för mig ännu, eftersom jag fick va med om hur försiktig jag måste va imorse. Jag måste stiga upp varje morgon klockan 8 för att ta medicin och imorse var jag väl lite reckless så det började blöda ._. Sen kan jag inte äta vanlig mat förens efter måndag och på tisdag tror jag att jag måste äta så jag orkar, för jag tror seriöst inte att jag orkar en hel skoldag med bara kall flytande föda i mig xO
 
Ne nu ska jag fortsätta se på Sago berättaren :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback