Where's my inspiration?

Just nu undrar jag vart min inspiration har tagit vägen ._. Jag behöver den inte bara till bloggen och tecknandet och novellen utan också i skolan och jag gissar att det e anledningen till varför alla mina textkompetenser har gått sämst-för jag kan inte uttrycka mig :O Well Well jag får ju hoppas att den kommer tillbaka, har ju varit jäklit trött ända sen operationen så det är antaglingen anledningen ^^
 
Well, he nows how to fight! ^^
 

Såg nyss på Vampire Hunter D bloodlust också, annorlunda mot vad jag brukar se på ;) Den var både ganska häftig men också vacker :')
 
Anyways, nu ska jag se på SAO eftersom jag inte har hunnit med det ännu ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback