You've seen hell and made it back again

Låten passar så braa in med filmen!! ♥♥♥♥♥♥♥ HAHA jag fangirlar ännu över den ლ(❤ʚ❤ლ) 
 
 
Idag har jag sett på Ponyo on the cliff by the sea och HAHAH jag tyckte att den var rolig xD Såklart var det en Ghibli studio film för dom som inte vet och mitt mål e att se alla filmerna! Dock vet jag inte riktit vad jag ska se på för film imorgon och om jag ens ska se på någon O_O Vampire hunter D bloodlust lät ganska intressant men jag vet inte xD På tal om inget så åt jag vanlig mat idag!!! image Det var gott och gjorde lite ont i halsen och tog en jäkla lång tid xD Men jag jag e ju fan nästa bra nu ^o^ Kan dock inte riktit skratta o gäspa ännu och prata kan jag inte heller göra för mycket men bara jag kan äta så :DD 
 
Nu har jag också börjat se på alla "cutscenes" från Final Fantasy VII dirge of cerberus som handlar om Vincent Valentine image Han påminner mig på något sätt jätte mycket om Harlock ^o^
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback