Gakkou no kaidan

Nu har jag börjat se en till Jdrama som heter Gakkou no kaidan (school's staircase) jag älskade den redan från 1a avsnittet :D 
Största anledningen till varför jag började se på den var för att Ryunosuke Kamiki (spelar Numata Shinichi från Kazoku game och Sojiro Seta från rurouni kenshin filmerna och mycket meeer) 
 
 
 
Jag har också hittat en karaktär som jag både älskar och hatar på samma gång (älskar because handsome AF och hatar för att han är en av "dom dumma" xD) 

"Tsubame Haruna (Suzu Hirose) is a female high school student. She spends her days peaceful, while concerned about other's facial expressions. She is forced to become the student president.

 Tsubame Haruna then meets Sui Shizukui (Ryunosuke Kamiki). He has a talented speech writer. With his help, Tsubame Haruna starts a revolution at her corrupt school."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback