Språkresa?

Helluu! Här sitter jag med huvudvärk, galen PMS och värk i mage, rygg o ben (livet e ju så underbart ibland ._.) 
Sista dagen på lovet har det här också varit och jag irriterar mig på hur lite man igentligen hinner göra på en dag :O
Hade tänkt beställa några saker från Ebay idag med men det blir imorgon iställe ._. "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" I guess. Kamijo är i Helsingfors idag med och jag sitter här och degar  önskar jag var där >_<
Llama Emoji-21 (Speechless) [V1] by Jerikuto
 
Jag började fundera på om jag skulle åka på någon språkresa till Japan då jag e klar med gymnasiet och sedan försöka komma in till någon skola där ^o^ Jag har inte tänkt mig vara så länge på språkresan eftersom jag redan kan en del, elr jag har snart lärt mig alla Hiragana tecknen image
 
Jag hittade en ganska så sorglig men fiiin låt idag av One Ok Rock ^o^ (skulle passa bra som begravningslåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback